Vražedné prodejní texty

Vražedné prodejní texty

Napsat dobrý prodejní text je umění. Ale když ho ovládnete – máte vyhráno navždycky.

Moje podnikání stojí převážně na dobrých textech – ať už jsou to články tady na blogu, e-book, který ode mě možná máte, nebo třeba blogové články, kterými lákám zákazníky do e-shopu, a kde díky tomu už pár let úspěšně fungujeme bez jakékoliv reklamy, jen na organický dosah. Přečíst jste si o tom mohli třeba v loňském článku Jak se mi podařilo 7x zvýšit obrat e-shopu.

Sama bloguji asi 13 let a mám za sebou i pár copywriterských zakázek, takže by se dalo říct, že mi psaní jde od ruky celkem snadno. A i když je to pravda – jeden háček by se našel. U prodejních stránek a mailů pravidelně skřípu zuby  (možná i proto vám odě mě chodí maily tak 2x do roka…) 🙂

Dneska bych vám každopádně chtěla představit někoho, kdo prodejní (i jiné) texty ovládá levou zadní – a ještě to dělá tak, že je prostě chcete dočíst, i když celou dobu víte, že se vám dotyčná snaží něco prodat 🙂 Tahle copy-hvězda se jmenuje Lucie Koubek a možná ji poslední dobou potkáváte na sociálních sítích. Lucka totiž letos opět otevírá svůj kurz copywritingu pro ty, kdo podnikají na webu.

Pro dnešek jsem se rozhodla, že vás nebudu dlouze přesvědčovat o tom, jestli a proč tenhle kurz potřebujete – protože zaprvé: to, jestli máte slabiny v psaní textů, víte nejlépe sami. A zadruhé – Lucká má letos skvělou předkurzovou ochutnávku ve formě videokurzu Copykiller Espresso, kde učí, čím vším můžete „zabít“ svoje prodejní texty na webu, v e-mailu nebo na sociálních sítích.

Za ochutnání nic nedáte (to kafe z názvu si k tomu totiž stejně musíte uvařit sami) – a já myslím, že se vám to bude líbit 🙂

Takže jestli to s vámi alespoň trochu rezonuje – klikněte a zkuste to!

Ať se vám daří!

Lucie

 

Lucie je specialistka na námořní a leteckou přepravu, a zároveň podnikatelka v oboru importu zboží. Provozuje e-shop Esoteria.cz se zbožím dovezeným doslova ze všech obydlených kontinentů.
Jako autorka spojuje zkušenosti z obou profesí, tedy logistiky i importu, a vysvětluje způsoby, jak začít s dovozem zboží bez rizika, a bez ohledu na finanční možnosti a předchozí zkušenosti.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *